söndag 29 november 2009

Vilken kväll!=)

Börjde dagen med att julpynta. När jag väl börjar så kan jag inte sluta. Älskar julen. Det känns så mysigt!! Det vart lite stressigt till slut iom att jag skulle iväg till Helena som fyllde år=)


Kom hem till henne vid kl 8, sen så vid halv 11 åkte vi in till Borlänge och gick på Bolanche. Första gången jag var där så jag var lite nervös innan;) Har iaf kommit på att krogen inte är något för mej. Som jag sa igår när chaffisen fråga om vi haft kul; Jadå, vi träffa 3st men man hade lust o spöa 5st;D hahaha. En tex, vart o knuffa till mej på dansgolvet, hur hon lyckades förstår ja inte iom att vi typ bara var 5 st på dansgolvet då, iaf så flög min öl iväg på golvet. Hon som knuffa tog upp den o de enda hon sa var, varför dricker ni på dansgolvet. VA?? biaaaatch!!! man kan väl iaf be om ursäkt!! Tur man inte är lättretlig va!!=)hehe...

Träffade många jag kände och dte var jätte kul!! Samanfattat så var iaf kvällen lyckad och jag hoppas Helena hade kul, det som är det viktigaste!! Kvällens höjdpunkt var hamburgaren efteråt, haha, de va gött!!!=)


Här är 2 bilder på mitt kök, som jag älskar när allt julpynt är uppe. Man ska säkert inte sätta upp tomtar redan men jag kan inte låta bli. Julen går ju så fort ändå så då kan de lika gärna få komma upp när allt annat åker upp!=)





Lilla Junior är med på ett hörn oxå=) Vart lite dåliga bilder när det var så ljust ute, har en jätte fin julstjärna i fönstret, en snöflinge-stjärna, men den syns inte=( men,men....=)

Är inte riktigt klar i köket än, ljusen i kökslampan ska bytas ut till röda, lika i flnstret så ser man 3st bollar, de e oxå ljus som jag har likadana röda, som ska bytas ut=) rött rött rött!!!!!=)

4 kommentarer:

Mirre sa...

Riktigt julstämt och fiint har du det =D. ja man stöter alltid på ngn brutta som ska puckla på en eller knuffas, men jag bryr mig oftast inte, men visst blir man sur, morr

Tack för raderna hos mig =D

kramkram

Mirre sa...

tack vad glad jag blir =D, jag tycker också om den, den pryder vardagsrumsbordet =D


Hoppas att allt är bra med dig??

Förresten vi ska starta söndagspromenaderna igen, hakar du på??

Kram

Mirre sa...

Hejsan vad skoj med stora Sthlm =D, låter kalas om du vill haka på =D

Sofie med faroerna är på också, vore kul om Cattis hakade på med, så är ni lite flera som samåker kanske, sedan kan ju vi även komma till er i Säter =D

kram

Johanna sa...

Yes! Om jag inte måste jobba..