fredag 11 december 2009

Är så sjukt trött!! Stängde igår och öppnade idag, vilket resulterade i högst 6 timmars sömn. Och kl 21 ikväll ska jag till Hedemora o vara med o stänga där. Ska hoppa in extra där imorn då de ska på personalfest. Blir jag o en tjej från avesta. Och jag har inte stängt i Hedemora på 1 år så ja ska gå med ikväll o fräscha upp minnet lite=)

Somnade nyss i fotöljen, tycker de e hemskt! sova ska man göra i sängen! o man sover aldrig nä längre stunder när man somnar på typ soffan, o då när man vaknar vet man knappt vart man är, vilken tid de e på dygnet osv. så därför tycker jag inte om de!=)

Måste vila en stund nu=) Men inte somna=P

3 kommentarer:

Mirre sa...

Då man somnar sådär i soffan typ så somnar man inte sedan när man väl lägger sig tycker inte jag, får då har man blivit pig då man borstade tänderna och tvättat ansiktet och det hehe.

Men det är inte skönt att bli så trött så man nickar till hela tiden

kram

Sofie sa...

Skönt att sova på soffan men värdelöst att vakna. Man känner sig helt dum i huvudet.

ska vi ta en promenad någon dag. Vi bor ju trots allt nära varandra :)

Mirre sa...

Hej hoppas att du haft en bra helg =D >kram