tisdag 15 december 2009



Idag har jag och Ozzy varit ute på promenad med Sofie och hundarna. Idag var Ozzy betydligt lugnare, trots att det var 2 till hundar med. Det var en riktigt härlig promenad. Nästan 2 timmar va vi ute. Härligt!

När vi kom hem åkte jag ner till ica o började handla lite smått till julen. Handlade nejlikor o apelsiner som jag har pysslat med o hängt upp här hemma. Köpte även 2st stora hyacinter, om de stavas så. De luktar såå gott.. hade 2 sedan tidigare, men jag vill ha mer juldofter här i huset. Så nu luktar det gott, en blandning mellan apelsin, nejlikor, pepparkakor, hyacint o glögg. Ja jag gjorde mej nyss en kopp glögg med mandel o russin i =) Jag måste vara den mest julbesatta personen som finns!! Allt som har med jul älskar jag!! Skulle vilja ha påslakan med tomtar på tillomä. Hittade förra året på näten, men köpte inte. Dum som man är. I år har jag inte hittat några bara för det...men,men...

Har mått lite halvkasst på eftermiddagen, hängig och tung i huvudet. Inte bra, får inte bli sjuk. Men jag har en tendens att alltid bli sjuk till jul/nyår..... peppar peppar!!!!

Skulle ha börjat med nån mat oxå..men känner mej inte taggad till det än, trots att jag är hungrig=( Ska lägga mej på soffan o vila lite nu... Hej så länge!

2 kommentarer:

Mirre sa...

Heeej =D, vad trevlig med en två timmars promenad. Är det ngn dag som ni kan haka på oss??


kram

Mirre sa...

Heeej, ledsen för det sena svaret, vart fullt upp här idag =D

Men vi har ganska tjockt på söndagar, kan ni lördag förmiddag typ?

kram