lördag 13 februari 2010

Har haft rethosta ett tag nu, och det verkar inte vilja ge med sej. Igår fick jag även huvudvärk på eftermiddagen efter att jag slutat jobbet. Så det blev 2 filmer på soffan o sen sängen. Ozzy fick sej bara en 20 min rastning till kvällen, orkade inte mer. Tror jag hostade mej igenom hela natten, känns så. Vaknade till under natten av hostan, o jag tyckte att de måste nog vara morgon. Natten kändes sååå lång. Kollade på klockan o den var halv 2, suck! Hade sovit 3 timmar, lr sovit o sovit...legat i sängen 3 timmar iaf... Vaknade halv 10, så det vart 12 timmar jag "sov". Måste varit välbehövligt!!

Kenny är fortfarande på Tillberga, förhoppningsvis sista dagen för veckan idag. Hoppas=)

Nu har jag precis gjort en brasa o sitter med en kopp kaffe under filten o funderar på hur jag ska orka ta Ozzy på en promenad.....bläääää för o vara ensam när man inte är helt 100. Vi får vila nån timme till tror jag innan...Han får ta sin frukost vid 11 idag, så ska jag ta mej i kragen så småningom efter det...
Det går föresten kanon fortfarande med maten!! *weehoo*

Hej så länge!






1 kommentar:

Mirre sa...

Ojj hoppas att den slutar retas snabbt hostan, hualigen det är inte skönt med hosta då man ska sova.

Ha en trevlig lördag och krya på dig
kram