söndag 18 april 2010

Idag har jag varit seg. vaknade kl 5 imorse o kunde inte somna om. Gick upp o kolla på tv o satt lite vi datorn. Kl 7 gick ja o la mej igen o kunde sova till 10.30. Förstår inte att jag alltid ska vakna ca 4-6 timmar efter att jag lagt mej då jag druckit=) men har hört nått om att man kan bli o vakna till när alkoholen går ur kroppen. Kanske kan stämma?

sen vid 12 hade jag precis klämt en pizza, tryckt ner mej i soffan o slagit på en film. Då ringer Sofie o lurar med mej runt Ljuster med henne o Johanna=) De kändes väldigt motigt, men va ändå inte så svår-övertalad. De va riktigt skönt när man väl kom iväg. Tack Sofie!=) Fast de va jobbigt idag!! plus att de va 4 tjejjer med så ozzy hade fullt upp, drygo!!!

Nu på kvällen har vi ätit lite gott. Kött, potatiskroketter, bea o vitlöksbröd samt en tomatsallad med rödlök, salt, peppar, vinäger o olja. Man gör den ett tag innan så tomaterna får dra i sej lite av oljan o vinägern. Så blir dom riktigt friska o goda!


1 kommentar:

Mirre sa...

Hej vännen, ibland är man seeeg =D. Kul att du kom ut och fick träna lite med Sofie, vad skojsigt =D

Allt bra idag?
kram