tisdag 20 april 2010

Tog en premiär springtur i Djupdalarna nu på kvällen. Sprang med Vicky o Ozzy. Va svårt när man va 2 då de e väldigt smalt på sina ställen o då Vicky sprang före så blev Ozzy så i gasen. Mot slutet tog vi en asfaltsväg o då gick de betydligt bättre. Då kunde Ozzy springa bredvid oss. Men de märktes att både han o jag blivit lite ringrostiga över vintern. Nu måste vi träna upp oss. Vi sprang så fint ihop innan vintern, jag o Ozzy. Fick till de jätte bra me trav då. Nu vart de ofta galopp o då hinner inte lilla jag med=) Men som sagt så vart de kanon mot slutet. Vi kämpar vidare!! Han e så duktig min lilla prins!<3
Nu när jag skulle ta mej in i duschen så hade pannan lagt av! Vadå otur!! Svettig o allmänt äcklig som man är nu!! hihi=P Jag vill ju duscha NU! Men nu får jag vänta tills den kommit upp i temp igen. Vi har pratat om o sätta in en varmvatten-beredare. O jag skulle ge vad som helst för att nån kom o satte in en sån nu!!! Blääää.......................

1 kommentar:

Mirre sa...

Men rackarns med pannan, hausligen. MEn är den algad än då??

jag måste också ut och börja springa lite, så man får upp flåset igen =D
KRAM