måndag 3 maj 2010

Ett litet tillägg bara..=)

Vet sa ju att han tyckte att svullnaden gått ner. Kikade själv på kvällen o båda jag o Kenny konstaterade att den blivit mindre.
Tog en lång kvällspromenad, förbi o prata lite med Sofie. O sen vidare förbi svärföräldrarna. Svärmor sa oxå att det blivit betydligt mindre. O ja tittade igen för en stund sen o de har verkligen minskat. Tänk att dessa promenader gjort susen. För de måste va dom, att han får röra på sej.. Jag är lycklig! Ozzy är lycklig, han fick spendera 2,5h utan tratten med mat o mys o promenad. Nu har den tyvärr åkt på igen då vi ska göra natten...

Godnatt!=)

3 kommentarer:

Mirre sa...

Jag förstår precis vad du menar, Bellman hade en knöl jag hittade. Avvaktade lite, men vart så orolig och tyckte den växte och växte. Men fick den kollad och innan jag fått det kändes det som knölen växt till dubbelt vilket det inte gjort, men visst den svullnade nog lite för jag klämde lite.

Det var bara en fettknöl

JA otroligt drygt att den var trasig, men hoppas att den kommer snart =D

Skönt att det går åt rätt håll med Ozzyboll =D
Kramis

Sofie sa...

Vad skönt för Ozzy att få vara hund igen. Du ska se att nu blir det bara ljusare. Själv tycker jag ju att han var stor i rumpan så hade jag sett den för några dagar sedan så hade nog även jag funderat om det stod rätt till. Men han såg så pigg och glad ut mysbjörnen :)

Mirre sa...

tackar =D. Hur är det med Ozzy?