lördag 19 juni 2010

Isabell som har lilla Elliot som jag o Ozzy promenerat ihop med förut har varit i USA i 3 månader o jobbat. Nu har hon äntligen kommit hem igen! Det firade vi i förrgår med en långpromenad o pratade ikapp oss lite=)

Igår efter blev det långpromenad med Sofie o hundarna. Sen vart det bråttom hem o duscha för att sedan åka till Borlänge. Hade tid på Make Up Store för en privat make up-kurs. Åkte lite tidigare för att kika på Gina, där jag hade presentkort. Hittade kläder för en gångs skull. O i typ ALLA affärer! Plånboken fick arbeta på högvarv! Men kul va de! Det blev 3st leggins varav 2 i jeans o 1 i vanligt tyg med typ nå paljetter/nitar på sidorna. 3 st linnen, 1 kofta, 1 bondelid swettis som bara skreeeek efter mej=) 1 klänning/tunika o 1 väska. Plus att på Make Up Store fick jag produkter för vad kursen kostade. De lustiga var att jag inte provade ett enda plagg innan jag köpte de. Brukar alltid bli så arg när inget passar. Så nu tog jag en risk, men allt passade=) hihi..

Ikväll ska vi ner i Säterdalen. Undra vilken outfit jag ska ha då=)


2 kommentarer:

Sofie sa...

Nått nytt, nått snyggt, nått rosa ;)

Cajsa och Ozzy sa...

Jaa Sofie, Bondelid tröjjan va faktiskt rosa=)