måndag 28 juni 2010

Paket

Äntligen har mitt paket kommit. Eller avin hade tydligen kommit i torsdags, men någon här hemma hade visst råkat lagt undan den..hmmm=P jaja, nu har jag iaf hämtat ut de. Såååå mina vänner, här har ni min o Ozzys outfit som representerar OSS:









Ozzy vart helt till sej o hoppade på mej massor när jag tog på mej tröjjan. Kan ju inte vara annat än att han var så nöjd me den han oxå=)

Ni får ha överseende med min förövrigt snygga outfit o väldans snygga frisyr, hahaha. O knallröda nysolade vader som mest ser ut som knubbisar! Men de bjuder jag på. Toknöjd med tröjjan iaf, lite stor men den skulle krympa lite första tvätten så jag tog en storlek större.



2 kommentarer:

Madeleine sa...

Jag säger bara vad snygg tröja du har :-)
Vilket fint namn ;-)
Ha det bra i värmen.
Kramar från oss på GoldenOne

Mirre sa...

Ohh så snygga ni är =D
kramar