torsdag 8 juli 2010

Efter springturen när ja ändå va svettig så passade jag på o fortsätta svettas med att städa. Så nu är det rent o fint här hemma!! Bytte rent i sängen o tvättade 3 maskiner.
Sedan ut i ena rabatten o röck upp alla blommor där då de såg hemskt ut med massa ogräs. Så allt åkte med. Grävde även ur all jord o la i ny. Ska fixa lite nya blommor där nån dag. Hoppas jag slipper ogäs nu. Sist när jag hade blommorna kvar där o rensade o la på mer jord o täckbark så va de smockfullt me ogräs bara efter ett par dagar. Nu hoppas ja slippa de iom urgrävningen.
Efter att vi var klara med de o även haft kaffebesök av Helena så drog vi ut till Djupdalarna igen o sprang 1,8:an, vid ca 21.30. Nu har jag precis kommit ur duschen o sitter o slappar. O tycker att jag har varit jätte duktig idag!=)


1 kommentar:

Sofie sa...

gud vad hurtigt. Vilken vända springer du i djupdalen. Hur många km. Mycket backigt eller lite mer rakt hahahaha det är ju inte så rakt där ;)