torsdag 8 juli 2010

Igår vid kl 21 tog jag och Isabell en promenad runt Uggelbo med hundarna. Innan vi skulle gå så gick jag över till grannen och frågade om jag fick låna med Tilda oxå. Vilket jag självklart fick=) Märkte snabbt hur ovan jag blivit att gå med 2 hundar. Då vi var hundvakt åt Tilda så vande man sej. Men nu var jag lite ringrostig till en början. Efter ett tag knöt jag ihop kopplen så jag hade bara ett att hålla i, super!=) På hemvägen kändes både Ozzy o Tilda trötta o nöjda o gick så fint bredvid varandra!=) Elliot tyckte att det var lite läskigt med TVÅ stycken stora hundar denna gång och ville flera gånger vända och gå hem igen, hihi=) Men efter en stund hade han accepterat läget o traskade på han med. När vi kom hem så fick Ozzy och Tilda lite fnatt o busade runt som sjutton. Tacksamt tänkte jag, haha, här har man gått 1h o 45 min osså har de fortfarande energi. Jag tyckte mej höra att hundarna svarade; Nu har vi gått i koppel så länge bredvid varandra att vi fått nog av o gå fint. Här ska busas! =)

Idag e jag ledig, o e redan stressad av vad som ska hinnas med... Börjar med en till kopp kaffe...

Inga kommentarer: