måndag 5 juli 2010

Nu är jag inne på slut-tampen innan semestern. Eller jag har 2 veckor kvar, men jobbar så intensvit dessa 2 så jag kallar de slut-tamp=) e ledig 2 dagar bara innan semester nu, o de e torsdag o fredag, sen e de nonstop tills semestern. Den är riktigt efterlängtad nu kan jag lova!!!

Varmt varmt har de då varit i helgen. Knappt orkat göra nånting. Vi har då någorlunda svalt inne iaf. Än så länge! Nu kommer nog många reagera: haha men jag hoppas att de inte är såhär varmt då jag har semester. man vill ju orka göra nånting. På jobbet har vi ac så de e nästan skönt o komma dit. Jag sätter på den på 16grader me full effekt=) haha, bra skööönt!!!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Men Cajsa :) Det ska ju vara varmt när det är sommar ;)

Mirre sa...

Hejsan, tackar tackar =D. Men håller med dig, det får vara soligt och så, för sol vill man ha, men inte fullt så varmt som i helgen man blir ju bara yr i planeten =D

kramar

Marie sa...

Skönt med semester snart, =D Hoppas att det går bra på jobbet
kramar