lördag 11 september 2010

Idag har jag jobbat. 7.45-15. När jag kom hem så packade vi ihop oss o tog fyrhjulingen till Aspnäs där de var fyrhjulingsträff med lite olika körningar som var roliga o kolla på. De körde i lera, körde fast o tävlade om vem som kom längst i ett vatten/ler-hål. Låter kanske inte ås kul, men de va de. På hemvägen fick jag provköra, för första gången på den stora hjulingen. Pigg va den, haha...

Väk hemma åkte vi ner till svärföräldrarna o hämtade Ozzy som var där undertiden. Sen hoppade jag in i en vrmande dusch.

Nu har vi precis varit ner till minneslunden o tänt 2st ljus. Min farmor skulle ha fyllt 93 år idag. Snart 1 år sen hon gick bort. Tungt! Hon är saknad!


1 kommentar:

Mirre sa...

Oj vad roligt att åka fyrhjuling. Jag ahr åkt snöskoter, det var superskoj =D.

kramar om