fredag 19 november 2010

Sista dagen innan helg!=)
Idag blir det att jobba lite här o lite där. Christer ringde från Hedemora o ville att jag skulle jobba där idag då de ska tacka av en som går i pension.
Men jag jobbar redan så de vart svårt. Så ringde han igen efter att ha pusslat lite. Så reslutatet blev att jag jobbar i hedemora mellan 15-18 o i säter mellan 18.30-22.15.
MEN..., sa jag då. Då förlorar jag ju 1,5 timmar, iom att jag annars skulle jobbat 14-22.15 i säter. Då sa han att jag får betalt i hedemora för 14-18,30 iaf. Så idag jobbar jag 1,5 timmar mindre än jag skulle, men får betalt för fulltid ändå=) Great! O jag tror att dagen kommer gå vädans fort när de först e 3 timmar på ena stället o sen 3,75 timmar på de andra=) Sen så har jag ledig helg=)

2 kommentarer:

Sofie sa...

Det är ju en bra deal :)) försök få till flera sådana.

Sedan tycker jag verkligen att du ska trycka på för en furminator. De ska tydligen vara super. Man får en valp i hår på köpet ;)

Sedan tycker jag att du har gjort väldigt fint här.

Tassintryck sa...

Den överenskommelsen tackar man ju inte nej till. Hoppas att helgen blir bra (såhär på söndagen ;-) ). Och ja, min schäfer han växer väl aldrig upp och lite kyla räds ingen stor och stark ;-)
kram från mig
/maria