onsdag 16 februari 2011

Idag har jag varit o tagit bort stygnen i foten. Det var inte de skönaste men de gick an. Ska tebax imorn igen o träffa en läkare. Han hade inte tid idag. Så han får kika lite o förlänga min sjukskrivning lite. Nu måste jag lära mej att gå igen. I den takt som behövs så det inte gör ont. Känns väldigt naket nu utan alla bandage o de. Har bara lite tejper o plåster på nu. Men det går framåt iaf o de känns bra!=)
Det enda läskiga e att jag inte har nån känsel på sidan om stortån o en bit ner. Men den skulle komma tebax så småning om sa hon. O att en sena/muskel växer bara ca 1mm/månad. Så de tar ett tag innan den e helt ihopväxt som innan. Plus att när jag tar på ovansidan om foten så rycker de till i tån o där såret är. Skum känsla! Haha!
Få se va läkare säger imorn nu.

Inga kommentarer: