fredag 25 mars 2011

Nu har Tilda lämnat oss. Hennes matte o husse kom hem för en timme sedan. O vi hade precis varit ute på promenad när de dök upp. Faktiskt skönt o va en hund mindre nu...lite kämpigt är de när man bara är van med en. Sen så skäller hon när det kommer nån..nått jag verkligen inte gillar. Skäller tom när nån gått upp på morgonen ett par gånger..o de e inte så kul för den som sover då..
Osså började hon löpa nästan för nån dag sen...jaa jag har ingen tik så ja vet inte hur de där är...men de va nå blodblandade fläckar på golvet 2 ggr så ja antar att de är löp på g... =P Men hon är annars en härlig hund =)

Men en hund räcker gott för mej!! =) Älskade Ozzy!!! <3 Annars har jag jobbat väldigt mycke denna månad. Tagit igen så mycke de gått sen sjukskriven så huvudvärk har varit min bästa vän ett tag nu. Därför tagit ledig de 3 sista timmarna idag så jag får en helt ledig helg! =) Jobbat 3 helger i rad annars... Tom tackat nej till jobb på söndag i hedemora...sved som fan o säga nej men nu vill ja vara ledig!!! Klart de e kul me pengar men ja lär ta hand om mej själv oxå!!


Inga kommentarer: