torsdag 21 april 2011

Idag efter morgonpromenaden åkte jag till Borlänge en sväng. Skulle hämta ut en blöjhink o baby box jag fått på barnens hus, med blandat smått o gott i. Gratis e gott :)

Sen åkte jag till kupolen för o kika på byxor..hittade mammabyxor ja gillade o efter att ha provat dom va jag fast....vilken himelsk person uppfann dessa?? den borde ha nobelpris lr nått haha.. vart 2 par sånna jeans. vanliga jeans e inte o tala om, o leggins brukar ja ha nu men de rullar ner sej o blir hängande lr så delar de magen typ under naveln, heller inge skönt.. o mjukisbyxor vill man ju inte alltid ha. Dessa byxor kan ja ha hela graviditeten nu..ja i sommar blir de väl för varmt men då hittar vi på nå annat=)
o 2 par bh:ar i modell större, hum hum....man växer då överallt....

sen så vart de lite kläder till knytet..åååh va kär man blir när man går runt o kikar på bebis kläder!!! längar nå enormt!!! <3

Sen vart de hem o pussa på Ozzy som varit ensam i 2 timmar...alltid lika roligt o komma hem till honom för han blir sååååå glad!!!=)
Sen en promenad me honom.

På kvällen vankades de pizza efter att ha sjö satt Robins båt. Nu har jag precis kommit hem från kvällsprommisen o ska ta mej en kopp kaffe i kvälls solen!=)

GLAD PÅSK PÅ ER!!!!



1 kommentar:

Marie sa...

Ohh vad härligt och hitta kläder man trivs med =D, det är ju kul att leta mammakläder kan jag tro =D

Kraamar