onsdag 27 april 2011

Imorse fick jag den mest underbara väckningen jag någonsin fått!
Började med att jag vaknade av att magen knorrade nå så otroooooligt mycke o högt! Sedan kände ja en riktig om-möblering där inne..La då handen på magen o de buffade jätte mycket, så jag kände de...Kunde tom se på magen hur den hoppade till. Helt otrolig känsla!!<3 Första riktiga sparkarna!! Innan har jag bara känt som bubblande o sprattlande inuti.

Sen så ringde chefen o störde =( han vela ha hjälp på macken då hans hund hade rymt, så ja fick åka ner o stå där en vända..tur jag va så lycklig över morgonens bravader, hihi!!=)

De buffas fortfarande o det är den mest colla upplevesen jag varit med om, ligger steget före ultraljudet som oxå va took häftigt!!



1 kommentar:

Marie sa...

Ohh vad härlig känsla =D
kramar

ja, haha han ser lite hmm matte vad är det du vill??????