tisdag 5 april 2011

NEJ NEJ NEJ

Idag vaknade jag med halsont!!!! Neeeeeej!! Sov till att börja med som en kratta, vaknade hela tiden o vred o vände på mej.. upp o krångla..o bla bla bla.. hade liten aning till halsont i går kväll.. o idag är den ännu mer anigare =P Jag får ju inte bli sjuk heller!! nej nej!! O såklaaaaart när jag gick upp så såg jag att kaffet va slut! KATASTROF! Borsta igenom håret, kolla sej i spegeln, ångra snabbt att man kollade o åkte till macken o handla. Nu har jag kaffe iaf haha! Ska om en timme ut på prommis mec Vicky få se hur de går!... MEN VARFÖR KOMMER MIN SIGNATUR HEEELA TIDEN MITT I ALL TEXT???? spelar ingen roll hur mycke ja trycker på enter...skit grejj!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Nej nej krya på dig och du jag ser ingen signatur????

kramar

Sofie sa...

Jag markerar signen innan jag skriver nått och centrerar och flyttar ner den. Sedan skrivar jag och då hamnar den alltid på slutet.