måndag 23 maj 2011

Ledig månda-tisda! Skönt!=)
Idag ska Ozzy leka fotomodell=) för Fredrik Steens 11:e hundbok som ges ut under hösten av Ica-förlaget. hoppas han kommer med!=)
Hade inte tänkt gå alls först iom eksem o rakning. Men när fotografen själv sa att alla hundar var välkomna o att han photoshoppar alla bilder så vart jag genast taggad.. Nu har allt läkt på halsen, bara kinden kvar som han även är o kliar på än, rackarhund!! Så de får han trolla bort om Ozzy kommer med=)


---------------------------------------------------

En annan sak jag lagt märke till, jag ser ut som en levande blodådra!! Haha!
Har alltid haft rätt så tydliga blodådror men nu är de fasiken rekord. Vissa går över heeela magen. Armarna är som vanligt, men magen o bröstet värst haha!
Är väl de att blodcirkulationen ökat massor. Men de ser lite kul ut=)


----------------------------------------------------

Inatt har jag sovit såå bra!! Senaste tiden har varit skit rent ut sagt med sömnen. Första delen av nätterna har jag sovit bra, men andra halvan har jag legat vridit o vänt på mej. Sängen varit oskön. För varmt. Ja allt har varit fel!
Men i natt, efter att jag var upp en vända så öppnade jag fönstret o de va såå skönt me frisk luft! Kl va halv 1 men riktig sommarnatts värme ute=)
O nu på morronen är de skitkallt! Brr!!!! =/

nej nu ska vi trycka i oss lite frukost sen ut i blåsten!


Inga kommentarer: