lördag 4 juni 2011

Nu är vi hemma efter våran lilla resa. Vi kom hem igår vid 17 tiden. Det var kul o komma bort lite, men usch va dåligt man sover borta, hihi.


Vi åkte direkt efter jag slutat jobba o var framme vid halv 12 tiden på natten.


Det vart mycke liv när vi kom fram av Abbe o Peters hundar. Ozzy vart utskälld så de hette duga! O sen kunna sova på de va inte de lättaste. Vi halvsov mellan 2-5 sen kunde jag inte sova mer. Ozzy började då prata me med massor oxå så vi gick upp o ut o gick ist. Men först väckte vi mamma som fick följa med=)




Eva la ett spår i skogen åt Ozzy. Liggtiden fick bli 6 timmar.




Start


Leta,leta
Vi fick lova att vänta lite så Eva la dit målet för de vill gärna försvinnai skogen annars av andra djur.

O mål, han va så duktig! Här leker Eva med honom fast Ozzy va mest intresserad av o äta de, haha!



Sen på tillbaka vägen så hittade Ozzy en lerpöl såklart!






På kvällen va de en trött hund jag hade. Många intryck o lite sömn tar på krafterna.







Sen så åkte vi till ett par kompisar till dom o kikade påderas hundar. Bilder på dessa finns i nästa inlägg.



På kvällen blev de grillning. Efter maten fick jag paltkoma kan jag lova. Va inte den mest roligaste människan då jag mest satt i en stol o sega, haha!



Tog en promenad med Ozzy för o piggna till. De hjälpte bara lite=P






Sista dagen hjälpte Eva mej o klippa Ozzy. Hans eksem på kinden har inte läkt så hon rakade fram det o klöpp ner rejält hela halsen. Jag körde me furminator i 10 min o fick nästan en till hund breve, haha. Måste köpa en sån!




Hade visst inte tagit ett enda kort på varken Abbe, Peter lr deras hundar. Va duktig man är. O inte alla Evas hundar heller. Jag o kameror....

Samanfattningsvis så har det varit en bra resa, men lite för lite sömn.








2 kommentarer:

Sofie sa...

Härligt Cajsa en massa kort. Ni ser ut att ha haft en superhelg :)

Marie sa...

Håller med ovanstående =D

Krmaar