lördag 27 augusti 2011

Imorse tog jag bilen o åkte till Borlänge. Hämtade upp pappa o åkte först till granngården o köpte vitaminer o mat till katterna o grisöron till Ozzy.
Sen vidare till ica Maxi. Kändes som om jag handlade upp hela affären. 6 kassar med mat o en bal me toapapper. Skönt o fylla kyl o frys rejält om bebis dyker upp snart. Blir nervös bara av tanken o skicka iväg sambon till affären..haha!! Nog för att han kan, men nää..haha! Vet hur de va när ja gjort illa foten..köpte lite i en affär osså vidare till nästa o köpa de han inte hittade i första osv..hihi sötnöt!

När jag va på hemväg så ringde men bror som skulle förbi mamma. Så efter att han vart där så kom han o pojkarna förbi här o fikade. Fasters godingar!!!<3

Nu har jag slängt ihop en lasagne soms tår i ugnen o luktar såå gott! Vet att jag kommer att hamna sååååå mycket på plus av sambon då han älskar lasagne. O de va typ hundra år sen jag gjorde en. Sen lunch/tidig middag blir de då jag va borta tidigare samt haft besök. Så de har bara blivit mackor hittills...o me de så kommer de nog uppskattas ännu mera!! Hihi!





Inga kommentarer: