söndag 7 augusti 2011

Träffade Sofie i fredags o tog en fika nere på Annas Hembageri på stan. Va riktigt mysigto sitta där, första gången i deras nya lokaler=) O ja skrattar fortfarande lite gott åt Sofies kommentar när vi handlade då hon sa att hon ville ha en delicatoboll hahaha...de gör ju sina egna lixom o inte köper in sånna såklart hahaha =P hihi!! Iaf så satt vi där i lite över en timme innan de stängde... sen kom min andra hälft o hämtade upp mej så åkte vi till mc donalds på kvällsmat=)

Igår städade jag, o torkade ur soffan med trasa. Usch va jag vill ha en till biabädd o ha i tvrummet åt Ozzy, han ligger ju i soffan annars. O den e konstant lortig så man vill knappt sätta sej där själv..lite synd då vi köpte ny soffgrupp för inte allt för länge sen..o ha köpt en soffa till hunden för 10000 e väl lite o ta i kanske=P


Sen på kvällen tog jag en liten promenad upp till Helenas nya lägenhet här ovanför. De va riktigt härligt o ta en liten promenad i min egna takt..jobbigast va de på ditvägen då de va upppförsbacke haha=P men hem gick de bättre=)
Bäst o passa på o gå när läkarna säger att jag får de igen nu..innan de ändrar sej igen=P haha!!

O kära lilla Wille har varit borta i snart 3v igen...kattfan!


29 dagar kvar=)

3 kommentarer:

Sofie sa...

Vill ju gärna säga negerboll men det är ju inte så populärt. Gillar inte chokladboll som namn :)

Kolla om du hittar en replica på bian´. Jag har en sådan de är minst lika bra. Undra om inte granngården har sådana.

Caroline o. Lukas sa...

Jo allt är fint med oss. Er också hoppas jag. Och grattis till bebisen =)

Jo det där med hunden i soffan...Lukas har en säng i mitt rum, men väljer gärna soffan. Som tur är orkade jag inte köpa någon ny där vi bytte rum så det är en gammal skinnsoffa han ligger i. Sketen och sleten, men rätt tålig ;)

Må så gott!

Sofie sa...

replica= kopia :)