lördag 1 oktober 2011

Gick o la mej vid 00 igår..vi va hos ett par kompisar fram till 22.30. Svärmor skulle komma vid 22-23 tiden så vi gick hem när hon kom. Vid 00.30 somnade ja ca. Gick upp 9=) ok ja vaknade flera ggr men jag gick inte upp. Vaknade även en gång att ja kände mej på magen o fick panik vart Filip var. Trodde nog at jag somnat med honom där..o att han ramlat ner..läskigt va de..

Men guld värt o få sova så mycket!!!=)

Sen idag åkte jag till coop där mamma va o demade..=) sen åkte vi till min chef för sambon o hans bror skulle hämta nån bil.. sen på kvällen skippade sambon hockeyn o följde me oss på en promenad=) hihi sött gjort=) plötsligt händer de;) haha

Nu sover Filip sen en halvtimme o ja ska passa på o lägga mej jag oxå=)

Imorgon funderar jag på o åka på Solvarbo marknad..om vädret tillåter..

God Natt!=)

Inga kommentarer: