tisdag 11 oktober 2011

Igår va jag och Filip o hälsade på Antonia. En barndomsvän jag inte träffat på flera år. Hon har en liten dotter på 2 år oxå, Linney. Hon var väldigt faschinerad av Filip hihi=)
De bjöds på fiskgratäng, ååh va gott de va! Tack o tack!!=)
Filip fick även paket=)

La Filip senare igår..brukar lägga han vid 20 men fastnade vid ett tvprogram...o när de va slut så visste jag att han skulle bli hungrig inom timmen så han fick va kvar i min famn medans jag fastnade vid nästa program. Strax före 22 sa han godnatt, o jag sa åt han att innan kl 00 vill jag inte höra nått av honom...han vaknade halv 3!!!!! ojojoj vadan detta? han va däremot väldit svårsomnad efter maten då, somnade inte förens 4 tror jag de va...
sen vakna han halv 7 igen o då gick vi upp...lr Filip låg kvar i sängen o pratade lite o jag gick upp o kokade potatis. Tycker om o förbereda maten så man e säker på att man får äta sen. Man vet ju aldrig vilket humör Filip e på o e han grinig e de svårt o stå vid spisen.

Nu ska vi ut på en låååångpromenad med Vicky o Nelly. Ska prova ett par Reebok easytone (rosa såklart) jag lånade av Antonia=) få se om de gör nån verkan haha

Inga kommentarer: