fredag 11 november 2011

Dagens lyxlunch haha;)
Fiskbullar i dillsås med potatis, ärtor, rödlök o fetaost
Osså en macka med lök
O kolsyrat vatten

Sa jag att jag älskar lök? haha




Annars har jag städat lite här hemma idag, efter promenaden på förmiddagen.
Mest tråkig städning. Setat o handtorkat trappan. Den e vit o aldrig ren så jag skrubbade för hand..o den e fortfarande inte ren, men jaja...
Dammat o damsugit element o fönsterbrädor o bakom tv:n, tvättat ett fönster..ja faktiskt bara ett, sen vart de för tråkigt o jag trodde Filip skulle vakna så jag slutade, men han somna om..attans...men ja gjorde inge mer ändå haha!

Imorn blir de Me&I visning här!!=)=)

2 kommentarer:

Caroline o Lukas sa...

Attans att han somnade om. Hade varit en väldigt bra ursäkt att få slippa putsa fler fönster. Storstädning för mig sker oftast när jag egentligen borde tentaplugga. Just inför tenta brukar man säga att alla studenters boende skiner mest, för man tom städar hellre än plugga ;)
Trevlig helg

Caroline o. Lukas sa...

Efter många års funderande så kom jag fram till att hälsa och hund är min framtid. Försökte bli djursjuksköterska, men den intagningen var snäppet för högt för mig. Istället går jag just nu sjukgymnastprogrammet, för människa, men drömmen och tanken är att bli djursjukgymnast. En bit kvar till målet men skam den som ger sig ;)

Lagom med djurhår låter smart. Man vill ju förstås inte att ens barn ska bli allaergiskt, blir en jobbig sits då..
Hoppas ni haft en trevlig helg