söndag 20 november 2011

Igår på kvällspromenaden gick jag förbi Willys för o handla lite. De har en öggla man kan sätta fast kopplet i. Aldrig vart nå problem förut. Men nu hade jag kopplet med reflex i, som visst va för tjockt...åååååh drygt..gick runt o hitta en stupränna vid lastkajjen så där fick Ozzy vänta.
Hatar o sätta han utanför aff'ren över huvudtagen, osså sätta han borta på kortsidan kändes ännu värre så jag kan säga att de gick fort!! Köpte en hundsnaskis som han fick när ja kom ut!=)
Nu sitter jag o ger Filip lite mat innan vi ska ut o promenera i regnet..
Trök väder!! Men Ozzy klagar inte, de gör han aldrig på vädret. Allt är lika roligt ändå=)
Han har varit upp en vända o ätit frukost, men gick sen o la sej igen haha..
Idag är det julmarknad i Säterdalen som vi ska ner o kika på.
Mysigt med lite ju julstämmning!!
Filip kör en prision-blues!!;)

1 kommentar:

Marie - Foto & hund hjärtar mig sa...

Tack så mycket, ha ny layout =D

Ja jag hatar också att knyta Bellman, men ibland måste man och man snabbar sig som blixten

Söt han är
kramar