torsdag 10 november 2011

Inatt har vi sovit GOTT!! 8 timmar i sträck i de tackar jag Filip väldigt mycket för!!=)

Undra va de e som gör att han ibland vill sova så bra o ibland mindre bra. Kan de vara snörvlet som kommer ibland efter halva natten. Han har ju varit lite snörvlig ändå, men inte alls lika mycket på dagarna. Men inatt hörde jag ingenting förens vid 10 i 6 o vart då chockad över att han inte vaknat tidigare. Men jag låg kvar så gick vi upp halv 7 då han knorrade massor=)

Nu sitter han i babysittern som jag satt på köksbordet=) Han inspekterar lampan o småpratar med den hihi.

Igår medans Filip sov så tog jag o Ozzy o hade egentid<3 Ja vi går ju promeader varje dag men de e inte samma sak.. Började med o borsta o klippa klor. O tog sedan furminatorn o rensade ur bra mycket gammal päls på honom. Sen avslutade vi med bus med bollen=) Han är jätte duktig med Filip. Bruka gå fram till honom o snosa lite på han bara=) men de får han göra, han ska ju känna igen doften, att de e hans brorsa ju=)

Dagarna bara springer iväg vekligen!! Hinner knappt med. Redan torsdag idag o snart helg igen.
På lördag ska jag ha en Me & I visning här hemma=) Det ska bli kul!!


1 kommentar:

Marie sa...

Ohhh så skönt att sovit så gött =D

Samt vad sööööt han är =D