lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!

Det vart Leksand igår. Hockey natch mot Södertälje. De va riktigt trevligt och wow vilken stämning i hallen me alla supportrar. Nu är de ju garanteratmer stämnig om de e elitserie matcher men ja tyckter de va bra, även om jag inte är så stort hockeyfan!
Mat skulle vi a ätit innan men det han vi inte. Så då röstades mAx fram som förslag så vi drog då vidare till Borlänge o åt. Sedan va vi in på Engelska en svängm nen där luktadee de vara avlopp tyckte jag haha...tråkigt ställe iaf så vi drog vidare till s2 där Sator spelade. Där vart vi kvar till stägning o sedan for vi hem. Halv 4 kom jag innanför dörren. O Vaknade halv 10. Kan ju för fasiken aldrig sova när jag varit ut=) Summering av kvällen så va den toppen iaf!!

Om en timme är vi bjudna på mat hos svärföräldrarna. Filip är kvar där än, så vi tar med han hem sen. Guu va jag saknar han, en konstigt tom känsla kände ja direkt inatt bara jag klev innanför dörren.

Sen blir de bara lugnt ikväll med lilla familjen. Ozzy är ju lite skotträdd, men det har blivit bättre för varje år. Så vi får se hur de går idag. Än så länge har de inte smällts å mycket alls. Bra de tycker jag! Visst jag tycker jätte mycket om fyrverkerier, men för djurens skull så gillar jag inte när de smäller!

Nej nu lär jag göra mej i ordning=)

Gott Nytt År på er!!!


Inga kommentarer: