fredag 20 april 2012

Vilken underbar dag!!

 Unnade mej lite extra mys i morse, tog över Filip till vår säng
o passade på o snusa lite extra på honom=)




Filip i sin nya mössa som jag beställt
åt honom=)
Han tyckte de va jättekul o prova den hihi














Dagen har jag spenderat med bästa svärmor!!=)
Först åkte vi till Falun o träffade brors-sönerna o deras mamma=) vi är i full planering inför dop (bättre sent än aldrig haha) provade dopklänningen där o den satt perfekt=)
Andra klänningar har varit för små o de flesta har varit i one size. Och iom att vi e lite efter med de här med dop då så har ju lilleplutten vuxit o e större än klänningarna som typ e strlk 68. (e väl då de e så små som man ska döpa egentligen) men denna passade iaf o ja e sååå gllad för det!!!=)





Så här fin kommer han va på dopet! <3





Sen åkte vi vidare till kupolen o spenderade några timmar där. Filip var go och glad hela tiden o skämdes bort allt för mycket av farmor!!!=)



Han flörtade med diverse damer både här och där haha
Och inne på PoP kände de tom igen honom från när jag va in med han förra veckan. O då provade vi solglasögon o han vart överlycklig o skrattade HÖGT då!! haha.. så hon som jobbade där inne sa idag; men dej va de inte länge sen jag såg va? visst va de han som vart så glad när ni provade solglasögorna? haha han e redan en pojk man inte glömmer i första taget min goding!!=)

Här är en bild på honom i solbrillerna=)



1 kommentar:

Sofie sa...

Vilken fin dopklänning ni hittade. han kommer att bli så snygg i kyrkan :)