tisdag 22 maj 2012

Igår hade vi en riktigt varm o skön dag=)

Klev upp o städade av lite här hemma.

Sen kom pappa o Maj förbi, jag skulle skjutsa dom till tåget,
för att åka tillbaka till Spanien igen eter att ha varot hemma 10 dagar.

Sen va vi till Smedjebacken o hämtade en fleecetröja som jag köpt till Filip
då jag lyckats ha sönder hans gamla..

Efter de va vi ute hela dagen=)

Ozzy är lite rolig hihi.. höll på o sopa av altanen, vilket betydde att jag va ca 10 meter ifrån Filip, Ozzy låg på gräsmattan o så började Filip prata lite glatt o Ozzy snabb som attan upp på altanen o la sej bredvid Filips vagn haha
Börjar nästan tro att de kan prata med varndra=)





Imorse när Filuren började prata så kollade jag som vanligt på klockan, o idag va den 08.15, jag hade alltså fått sovmorgon=) tack Filip=)
Bilden ovan e han inte så förtjust i blixten på mobilkameran haha, alltid roliga bilder när man tar med blixt!

När pappan  kom hem från jobbet så va jag duktig o tvättade bilen=)



3 kommentarer:

Marie sa...

Var in på en mack i Säter igår funderade på om det var där du jobbade ;)

Så söt =D

Marie sa...

Haha jag menade att plutten här var söt. Ja macken var allt lite skraltig haha

Marie sa...

Ja underbart väder, ska ut och fota med en kompis ikväll, så ljuvligt =D