söndag 24 juni 2012


Det blev en lugn midsommar!
De var hålligång i säterdalen, hade varit superkul o vart ner på den årliga midsommar rocken, Svenne Rubins och Billy bla spelade.
Men som vi sa här hemma, de e inte så bara när man har barn=)
O förra året va jag ju gravid med mina komplikationer denna tiden..
Kanske blir nästa år, 3e året gillt då=)

Vaknade vid 2 iaf, lr jag, Filip vaknade..de blir så varmt i sovrummet till natten så de e nog därför. När man går o lägger sej e de jätte svalt o skönt men sen blir de varmt..
När vi vaknade ia så stank det bränt gummi, vi har fönstret öppet o de hade kul med bilarna på stan haha

Igår gjorde jag en tårta som jag garnerade idag=)
Skitful blev den haha, skulle ha på kristyr på sidorna o de rann bara ner så den ser kletig ut bara, uppepå hade jag först ett varv med färska hallon med kristyr runt de hallonen, den stannade på plats iaf. Sen hade jag ett varv innanför de med gelehallon o innanför dom strödde jag hackad mandel.
I tårtn vart det först färska blåbär på en bädd av vaniljvist, toppade med jordgubbsströssel, nästa lager vart hackad mandel o jordgubbsströssel oxå på bädd av vaniljvist, o vaniljvisp uppepå o runt om.

Här e 2 bilder på den förskräckliga tårtan iaf hahaha
fy fasiken så fult, men kankse god..de återstår o se..



All kristyr gled ner på botten..=(

Ser ut som nått litet barn gjort den, men jag lovar att sist jag gjorde en tårta så vart den myyycket finare!!
Man kan ju inte lyckas varje gång!=)



Inga kommentarer: