onsdag 20 juni 2012

Spanien-suget tränger sej på!!

tJag vill åka NU!
NU NU NU!!=)


Kollade in min låssas-systers blogg, hon har nyligen varit ner o hälsat på pappa o hennes mamma o då kom suget!
Längtar verkligen tills vi kan åka!
Men får nog vänta ett tag till!


Vi har haft rörmokare o elektiker här ett par dagar.
För hoppningsvis va de sista dagen idag.
Visst de blir kanon bra men de e drygt med folk springandes,
o borrandes så de nästan skakar i huset, vatten-avstängningar o ström-avstängningar osv..

Blir iaf tok bra!

Vi har installerar bergvärme, bytt ut ALLA gamla vattenledningar, om ni inte vet så vill ni inte heller veta hur vattenledningarna till vattnet ni dricker ser ut!! Huuuua!!
Nu dricker jag mitt vatten gladeligen iaf!=)

Samt påbörjat klinkerläggning i blivande tvättstuga, målat väggar,
de har tagit bort alla gamla element o satt dit nå konstiga saker ist haha, typ
element fast fläktgrejjer...äh, svårt o förklara!

Tog med mej Ozzy o Filip o gick ner till svärföräldrarna idag då jag inte orkade med borrningen, de satte upp ny ho i garaget.

Vi va där till halv 2 ca, sen kom mamma förbi en snabbis o låna trimmern.

Filip tog en lååång eftermiddags lur, han brukar sova från halv 1 ca. Somnade vid kvart i 2 o vakna 10 över 2 då mamma kom.

Sen va han grinig haha

Fick han o somna vid 4 o sov till kvart i 6...

Så han fick va uppe lite längre idag.
Han brukar lägga sej vid halv7-7. Men vi tog en promenad med ozzy, o badade o nattade vid 8-8.15.

Han har börjat ogilla när jag lämnar rummet vid läggning. Tidigare har jag gett mat, lag net han o gått ut, men nu blrjar han gråta då jag går. Kan heller inte lägga mej på sängen o vänta till hans somnar, då blir han oxå ledsen. Sitter jag på sängkanten så han ser mej går de bättre, o han somnar då.
Kanske e den där separationsångesten de sägs de kan få vid 8 mån, fast han e 9 o en halv månad nu..men han hade en sån sväng vid 4 mån oxå, så han är lite egen=) haha!

Midsommar ska vi fira hos min bror, blir trevligt!

Nu ska ja stänga ner o gå o sova!



Inga kommentarer: