onsdag 15 augusti 2012

Finaste Ozzy!
Idag är det dags för vattentraskaren igen.
Tror faktiskt att Ozzy börjar gilla den nu. Han har för varje ggn gått mer o mer frivilligt in i den.

I förrgår va vi till doktorn med Filips ben.
Han gav oss 3 alternativ..
1. Klämma o se om flisan skulle komma ut, vilket skulle göra jätte ont!
2. Ge bedövningsspruta o skärna så man får ut den.
3. Lägga på förband med alsolsprit, som jag byter 1ggn/dagen o komma tillbaka idag för att se hur de ser ut, om den kommit ut av sej själv.

Ja, jag valde alternativ 3 som ni förstår.
Så idag kl 13 ska han dit igen. O kl 14 ska jag vara i Falun med Ozzy så det är lite tajt om tid. Få se om jag behöver förstärkning=)

O igåt träffades vi med gamla föräldragruppen.
Gick först en promenad på stan, o sedan ner i Säterdalen o kikade. Fäboden med alla djur hade stängt, typiskt! Så vi satte oss o hade picnic o lekte med barnen ist.
Bjöd på varsin Nan Juniormjölks förpackning som jag Buzzar just nu.
Alla utom en fick då hon är allergisk.

Här har vi lilla Mira som inspekterar förpackningen, hon som är allergisk så hon lekte lite med den ist=)




Inga kommentarer: