fredag 17 augusti 2012

Mina fina pojkar!


Igår var det riktigt härligt väder!
Från kl 15 satt vi under äppelträdet o lekte. Ozzy låg tätt intill o höll vakt, Junior smög runt o spanade på oss. O Wille, ja han vet man aldrig vart han är.
Riktigt njöt av o ligga o titta när Filip lekte, o djuren i närheten=)
Mina fina pojkar runt omkring mej!
Filip var iväg till asfalten som syns bakom han i bild, o kände lite på den o på stenarna som låg där=)

När vi varit ute i hela 2 timmar så började Filip krypa iväg mot altanen.
Jag tätt bakom o frågade han vart han skulle. Väl framme vid trappen så ställer han sej upp mot den o klättrar upp, steg för steg. Hjärtat satt i halsgropen på mej fast jag stod alldeles bakom om han skulle tappa balansen.
Men va duktig han var iaf!=)
Mindre än 3 veckorn tills han fyller 1 år. Sjukt vad tiden går fort!




Idag fick han äta stekt falukorv o makaroner=) det var mumsigt, sen tröttnade han så han fick skålen själv, o då var de makaroner överallt. Ozzy syns lite i bilden då han går o städar golvet efter Filip=)

Enda gången Ozzy får IG i städning är när det vankas ris haha de får han inte upp så lätt.





Nu sover Filip sen ca en halvtimme tillbaka o jag passar på o sitta här lite=)




Inga kommentarer: