fredag 21 september 2012

 
Igår sålde jag lite dregglisar, och tjejjen som skulle hämta dom hade en labbeflicka med sej! Frågade lite fint om inte Ozzy fick leka lite o de fin han.. Labben däremot hade inte alls lust med detta utan gick runt o luktade bara. Ozzy gjorde allt, o då menar jag allt för o få igång henne. Skuttade framför henne, fram o tillbaka haha
 
Tillslut lyckades han o fick busa ett par varv på gården innan hon återgick till sitt =P
 
 
Sen var jag och Filip ner på öppna förskolan, en träff som är måndagar o torsdagar.
Första gången för oss o de förstår jag verkligen inte varför vi inte varit där tidigare..
Eller jag vet varför haha
 
Men iaf.. jätte roligt, vi sjöng o lekte o fikade=)
En liten Filip som vart tok trött, somnade direkt ja satte han i vagen o vi skulle gå hem=)
 
Går nog dit på måndag igen!



Inga kommentarer: