torsdag 11 oktober 2012

Dessa j*vla exem!



Jag har ju sedan mitten av graviditeten haft problem med nån typ av exem.
Hudkliniken i Falun säger inre stress.
Jag vet inte.
Drygt e de iaf. Nu har den förra veckan blossat upp igen o i natt har jag inte sovit nått typ då de har kliat så in i norden. Resultatet blir att jag river så de irriteras så pass att det vätskas. O det resulterar i att det svider oxå.
Pratade med Falun den 9 augusti o fick då nya salvor utskrivna. Men då de just då började bli bättre så tog jag aldrig ut dom utan tänkte att jag kunde spara de pengarna ist. Nu har de då som sagt kommit tillbaka igen så jag va tvungen o öppna plånboken för denna otroligt tråkiga utgiften. 750kr vart den roliga summan idag.
Jag skulle även få en återbesökstid inom 6-8 veckor då jag pratade med dom den 9 augusti och jag har fortfarande inte fått någon tid o nu har det gått 9 veckor.
Får smörja o se om de blir bättre o ev ringa dom om ingen tid dyker upp.
Fått känslan av att de e nått jag reagerar emot då de helt plötslig blossar upp.
Men jag kan inte sätta fingret på vad det kan vara. Har tomat i bakhuvudet då det ibland börjar klia när jag skär eller äter tomat. Men sen så går det bra o inget händer alls när jag äter de oxå..så jag vette sjutton va de kan va.
Om de e inre stress som de påstår så vet jag inte vad jag oroar mej för nu?
under graviditeten hade ja blödningar o förlossningen blev långdragen o slutade med snitt o sedan infektion i snittet så då oroade jag mej ju mycket, så det stämmer. Men nu?
 
Jaja, känns redan bättre då jag smörjt en gång nu. Kliar inte lika mycket o rådnaden har lagt sej en aning.
 
Tokjobbigt e de iaf!
 


Inga kommentarer: