måndag 26 november 2012

Jobbat idag igen.
Eller först stod tandläkaren på schemat.
Upp o in i duschen, fixa i ordning Filip, åka o lämna han kvart i 9 o va hos tandläkaren 10 i 9.
Väl klar där vidare till jobb o va där från kl 10.
Börjde med en lektion för 3orna. Jag var själv kan tilläggas!!!
De delar upp klasserna i 2 delar vissa lektioner o ena halvan fick jag. Fritt stod på schemat o vi löste det med biljard, rita o pärlbygge.
De svåra va att de va en stor lokal, med 2 olika samlingsrum, 2 dörrar ut o 2 kapprum.
Så vart är alla? de va största frågan den lektionen haha
Men de gick bra, hade blivit lite förvarnad att de va lite stökiga. Lite wilda western va de iaf  ibland o ja fick visa vart jag stod ett par ggr. Men de gick bra iaf. En avbruten biljardkö var nog det enda som hände=)
Sen vart de lunch o sedan var jag rastvakt i en halvtimme.
Vid kl halv 1 hade de möte o de behövde jag inte va med på så jag var med i förskoleklassen fram till kl 2 då jag gick tebax till fritids där jag var fram till kl 4.
Summa summarum en jätte rolig dag igen! Vill jobba mer mer mer!!


Inga kommentarer: