söndag 24 mars 2013

Ännu en tandsprickning, lr nu ser de ut o va nära för flera oxå.
Den som har spruckit igenom iaf e en kindtand som har varit envis. Svullen i tandköttet så det har varit som en liten bulle på ena sidan. Nu äntligen e den uppe. 2 knöliga nätter har det varit. Igår va de jobbigast. inatt vaknade han 22.30, somna om till 23.30, då tog  jag in han till mej o så snurra han runt massa så man kan inte slappna av=) halv 6 va de uppstigning...igår gick vi upp 6. La mej igår samtidigt som han på middagsvilan, 40min sov han då så jag han precis somna, suck!

Igår va vi hos Therese o fikade då en kompis,Anna, kommit hem från stockholm. Vi träffades även i fredags men då kunde inte Anna vara med. Så de vart 2 dagar i rad med tjejjorna. Som för övrig är mina gamla klasskompisar, o vi ses inte ofta alls. En hade flyttat till ny lägenhet tex. Jaha va roligt sa jag, var bara de att de va typ 7 månader sen de flyttade in i den..borde ses lite oftare tror ja. De andra bor ju i Borlänge så de e inte så långt=)
Filip fick iaf låna en innebandy-klubba, o tyckte de va jätte kul o slå på bollen=)
Här hemma brukar han ta en spade o slå på bollar med, tror vi måste köpa en klubba åt han=)

Nu har han iaf sovit sedan 11.30. Vart en tidigt lunch då vi gick upp tidigt o Filip va trött på förmiddagen.
Han sover än iaf. Jag har hunnit med o diska undan efter maten, vikt tvätt o lagt i en ny maskin samt duschat. Nu ska ja inte göra nått mer förens han vaknar. O hoppas på en piggare kille.



Inga kommentarer: