fredag 27 november 2009

Storshopping

Idag har jag jobbat öppning...stängde igår så det var lite segt att gå upp i morse. Men bara man kommer ur sängen så går det bra sen.
Kenny har varit och kört traktor åt min chef både igår och idag, och idag fick Ozzy följa med han och åka traktor=)

Nu på sen-eftermiddagen åkte jag in till Borlänge och tog en vända på kupolen. Handlade klart alla julklapparna + kläder till mej=) var hundra år sen jag köpte kläder så jag var värd det!! Vart 2 skjort-tunikor lr va de heter, jeans-leggins, 2 tröjjor, lite strumpor och strumpbyxor och en jätte jätte jätte fin bondelid-klänning. Såg den när jag var påväg ut ur butiken och jag föll direkt.

Nu har jag precis varit ute med Ozzy. Har tagit mej ett glas vin nu=) ska snart hoppa in i duschen!=)

Hej hopp!!=)

Inga kommentarer: