onsdag 25 november 2009

Trött

Usch vad jag känner mej trött idag!
Ska snart ta mej i kragen o gå en sväng med min lilla "Stjärnmagi"....nu va jag fyndig va!? hihi..
Filmen igår var jätte bra. Fast jag kikade på den till kvällen ist. Fick sitta uppe, som vanligt, för det var hockey, som vanligt! Hatar o sitta uppe!!! Och bara för att canal+sport inte går o kolla på uppe så måste han sitta nere. Jag hatar hockey!!! o nu sänds de 4 dagar i veckan oxå! Räcker det inte med typ en gång i månaden...då kan jag ta de att de e hockey, o då kan han ju se fram emot de lite mer!=) Det lägger vi in på önskelistan!=) Nej nog om det...
Nu ska jag ägna mej åt min lilla hund, sen ska jag iväg och jobba till kl 14.
I helgen fyller Helena år och då blir det partaj. Minns inte sist jag var ut så det ska bli jätte kul!!

1 kommentar:

Sofie sa...

Glad att jag har en kille som inte tittar på sport. Det är boring.

Ha så kul på festen i helgen :)