lördag 21 november 2009

Vilken kille!!=)



Åhh va bra det gick!!! Och Ozzy spårade lugnt och fint för första gången i sitt liv!=) Nu är jag en super stolt matte!!! Riktigt imponerad. Annars när vi har spårat så har det gått fort fort så man har fått hålla in han väldigt mycket. Fast då har vi ju kört med korv o sånt, så det kanske är därför, han vill fram till maten!=) haha...nu känner jag mej riktigt taggad att fortsätta iaf! Vill bara ut igen!! Sååå Kul!!!!!
När vi började närma oss skånken gick han ännu saktare och nästan sjönk ihop lite samtidigt, som om han trodde det var nått läskigt han skulle komma fram till...men sen när han kom fram och fick all beröm så vart det jätte kul tyckte han!





SÖTNOSEN!<3

Han ville inte ta den i munnen, men det gör inget...förstår honom! Den e ju sååå stor och läskig!;D

5 kommentarer:

Nadja sa...

Hej på er!!
Det är jättekul att läsa dina raderna i vår hemsida!
Jag har tittat på din gamla hemsidan nästa varje dag utan resultat.
Vi är så glada ser er och läsa om lilla Ozzy.
Vi börjar också med spår. Jag och Tage går på spårläggskurs.Snart ska vi träna med våra båda hundar Ludde och Armani.
Har det så bra

Unknown sa...

Hej på er!
Vad kul att du startat en blogg :-) Vi har saknat att läsa om vad lilla Ozzy hittar på!
Jag har varit så dålig på att uppdatera min sida för jag har börjat nytt jobb och samtidigt så går jag en instruktörsutbildning för allmänlydnan, Men jag ska skärpa mig.
Ha det så bra! Kram & nospuss från oss// Brittis & Bianca

Madeleine GoldenOne sa...

Hej på er,
Tack för raderna i gästboken.
Vad kul att du har skaffet en blogg så man kan läsa om era äventyr :-)
Åhh vad kul att Ozzy har fått gått ett spår det måste han tycka var roligt :-)
Ha det så bra!
Kramar från oss alla på GoldenOne

Sofie sa...

Du går in på kommentarer och väljer att ALLA ska kunna kommentera även anonyma och sedan väljer du längre ner på sidan ALLTID att kommentarerna ska kollas. Så står det på min sida i alla fall. Ibland kan det vara lite krångel med komentarerna att de inte går in. Vet att min mamma har komenterar några gånger och det inte har kommit in för granskning. När jag tittar på din vilka som kan kommentara så har du inte anomym med tex. Du får kolla vad det står på min där man kan kommentera som.

Hoppas att det löser sig. kram.

Sofie sa...

Ser att jag har en som heter namn/url och jag antar att det är den som Cattis skriver under på min. Där fyller man i hemsidan och namn.