torsdag 24 december 2009

Den speciella dagen!!=)

Igår mot tolvslaget korkade vi upp den fina champagnen som pappa kommit med tidigare. Öppnade även ett paket som han lämnat till tillfället som inehöll 2 st jätte fina champagneglas!
Sen efter tolv till härlig julmusik bytte vi ringar!!!! Japp, nu e man nyförlovad!!!=)=)=)=)

Var tidigare lite kluven vilket datum man skulle ta det. Nyårsafton, men de känndes för vanligt. Nyårsdagen=min födelsedag, men de kändes för mycket Min dag. 9:e januari, våran årsdag som nu blir vårat 9:e år ihop, men de kändes så långt bort. Så jag valde julafton, det är en så mysig och stämningsfull dag i sej så man behöver inte göra något speciellt. Vissa åker ju iväg på resor osv, men julen är speciell i sig!=)

GOD JUL PÅ ER!!!!!!

8 kommentarer:

Sofie sa...

Grattis till förlovningen. :))

Anna och Alice sa...

Ååå vad mysigt!! Grattis till förlovningen!! =)

Vill också passa på att önska Er en riktigt God Jul!!

Många kramar och nospussar från oss.

//Anna och Alice

Johanna sa...

Jättestort Grattis till er :)

Brittis & Bianac sa...

Grattis till er! Vad mysigt att förlova sig på julafton!

Ha en god fortsättning!

kram & nospuss

Brittis & Bianca

Madeleine sa...

Hej på er,
Tack för raderna i gästboken :-)
Jättegrattis till dig & Kennys förlovning.
Jag anade det när jag läste tidigare i din blogg :-)
Ha nu en skön fortsättning på julhelgen.
Kramar från oss alla

Madeleine sa...

Hej på er först vill jag säga grattis till dig & Kennys förlovning :-)
Och ha nu en fortsatt skön julhelg.
Kramar från oss alla

Mirre sa...

Hej där, hoppas att allt är bra med er, och att ni haft en skön jul

Ah stortgrattis till eran förlovning =] kram

Mirre sa...

G O T T N Y T T Å R
Önskar Mirre med familj