fredag 1 januari 2010

Gott Nytt År!

1 Januari och min födelsedag=) hihi

Igår så jobbade jag fram till kl 19. Sen skyndade jag hem o bytte om odrog sedan ut till Johanna o kika på film o käka massa chips. Sen tog vi en promenad me hundarna runt 22 tiden. Det gick väldigt bra, var en gång som det var världens fyrverkeri låångt borta över träden som ozzy tittade o tyckte att det va lite obehagligt. men så fort de sluta så va de bra sen oxå=) sen vid kl 23 åkte jag hem o väntade på tolvsalget här hemma med min käresta=P orkade hålla ögonen uppe till kl 00.56 oxå då ja fyller, men sen vart de stup ner i säng=)

Idag ska jag oxå iväg o jobba, känns lite sådär, men men....thats life...börjar ju ioof inte förens kl 15.30 o jobbar till 22=)

Nej nu ska jag sätta på en kopp kaffe=)

4 kommentarer:

Sofie sa...

gott Nytt År på er. Vi verkar ha haft en toppen kväll hos Johanna.

Grattis på födelsedagen också. Jag hoppas att Ozzy har gett sin matte nått skoj.

Hurra hurra från Sofie och kamelerna

Brittis & BIanca sa...

Grattis på födelsedagen¨och Gott nytt år!

Pussa Ozzy från Bianca!

Brittis & BIanca

Anonym sa...

Pappa grattar !!

Madeleine sa...

Grattis på din födelsedag :-)
God fortsättning.
Kramar från oss alla