måndag 7 december 2009

När man väl börjar fixa o dona, då vill man verkligen inte sluta. Nu har vi möblerat om i tv-rummet oxå. Men det var verkligen behövligt, för som vi hade möblerna först så vart det jätte trångt mellan soffa, fotöljer och tvbord. Nu har vi tagit bort ena fotöljen, den ska få bo i ett annat rum sen. Och nu vart det genast mycket bättre med plats.
Jag längtar tills vi fixar i ordning ena rummet uppe, som vi ska ha som sovrum då! Inte för att jag har något emot vårat nuvarande sovrum, men det är ju alltid kul och förnya sej!=)

Tog en vända på kupolen idag oxå. Vart 2 par skor. Ett par streetskor, DC, svarta med lila märke. Gilla skarpt! Sen ett par typ kängor, adidas. Har saknat att ha ett par bra skor när man är ute med Ozzy, speciellt denna årstid. Så nu är man riktigt rustad=) Sen vart de lite julklappar. Jag som var klar för länge sen, men jag kan inte låta bli. Tycker det är så kul att handla åt andra. Och jag bara ÄLSKAR julen!!!!

Nu sitter vi (som vanligt) och tittar på hockey. Eller jag tittar inte, jag sitter ju här=) men jag hör, och det räcker gott och väl för mej.

1 kommentar:

Mirre sa...

najs att möblera om =D,