söndag 6 december 2009

2:a Advent

Redan 2:a advent, tiden bara springer iväg!



Nu är jag klar med mitt kök iaf! Panelen vart superbra! Våran privata målare kom nu i helgen och satte upp tapeterna åt oss. Är kanon nöjd!! Han var dock inte så imponerad av mitt tapet val. Det var tydligen en väldigt svårt tapet att sätta, men resultatet blev jätte bra! Han är jätte duktig! Lägger upp lite bilder här så får ni se. Ni kan ju kika i ett av mina tidigare inlägg då jag la ut några bilder på julpyntet i mitt kök, och jämföra med det "nya" köket här nedanför=)







Under resans gång...

Färgerna gör sej inte riktigt rättvisa för jag knäppte med mobilen, men ni ser på ett ungefär..
Va nå skit på linsen ser jag nu oxå, så de ser suddigt ut, men strunt samma;)





Och så slutresultatet=)


Det är även nya köksmöbler, lr några år gamla, men nya för oss.. Vi tog farmors köksmöbler, som hon köpt nya för inte så länge sen. Vi tog även lite fler möbler så som byrå, spegel, sängram till gärstummet m.m. Känns lite kul oxå med hennes gamla möbler, då känns det mer som att hon lever kvar med oss..!

Tidigare hade vi en soffa längs väggen på bilden ovan, och ett bord åt andra hållet än vad det på bilden visar. Det var alldeles för stora möbler för vårat kök så dessa möbler vart kanon!

Blommorna längst in mot väggen ska oxå upp, vägade inte sätta upp dom själv nu bara..de där me o spika i tapeten e jag försiktig med..får vänta tills jag får hjälp o ögonmåtta lite vart de ska sitta=)

Nej nu ska jag ta och göra natten...

Kram på er!!!

2 kommentarer:

Mirre sa...

Hejsan =D, Ohh den där tapeten gillade jag skarpt, lite erotisk, romantiskt på ett lantligt sätt =D

Kramar

Sofie sa...

Wow vilken snygg tapet. Du kan väl skicka hem den där tapetseraren till oss sedan ;)