lördag 9 januari 2010

Idag har jag varit till Borlänge en sväng. Va in på Jysk och tömde plånboken lite. Köpte ett duntäcke som jag så länge velat ha. Men de fanns en djungel av olika täcken. Men efter lite övervägande hit och dit så fann jag ett jag slog till på. Va en rejäl rea på det. Hade kostat 1895:- och kostade nu 850:-, superklipp. Köpte även en ryamatta till köket samt stolsdynor. Det blev lite varmare och mysigare kök nu=) Sen så köpte jag nya sängkläder och lite annat smått och gott. Tur jag hade pappa med som hjälpte mej att bära, annars hade jag nog inte kommit ut ur butiken=) Sen åkte jag vidare till Smedsbo och hälsade på min bror med familj. Är så kul och träffa småpojkarna!!=)<3 Ja okej, klart det är kul och träffa Johan och Sarah oxå!=) haha....

När jag kom hem fick jag för mej att göra egna köttfärsbiffar. Gjorde en á la Cajsa variant och det vart kanon. Tänk att jag är en sån mästerkock!!=P Till dom vart det klyftpotatis, sallad, fetaost, gräddsås och bearneisesås. Smaskens!

Nu sitter jag här och smälter maten innan jag ska ta mej ut på en kvällspromenad med Ozzy. Tänkte att jag skulle hinna tillbaka innan Robinsson, så det är nog dax att gå nu=) Sen så tror jag det blir en tidig kväll, längtar efter mitt nya täcke=)

2 kommentarer:

Mirre sa...

Skönt med nya täcken =D, skulle behöva nya kuddar, dom tvättar man ju ej lika ofta, så de borde man köpa och kasta istället =D

Allt bra låter det som

kram

Mirre sa...

Hej där, samma här. jag gillar ej för varmt och ej för kallt. -10 - 13 räcker =) inte -20 - 25

Sedan gillar jag ej sommaren om den är för varm så man toksvettas hela tiden,

Så våren är perfekt =D

kram