tisdag 12 januari 2010

Idag har jag varit på Skönhetsbanken här i Säter och använt mitt presentkort jag fick av mamma. Det var make up rådgivning. Jätte kul och insprierande, och snygg vart man på köpet. Började från grunden, till en vanlig dags make, till lite mer markerat och slutligen en fest make. Tänker dock inte lägga ut nå kort på resultatet. Försökte ta lite kort, men de var allihopa hemska, då jag är så jääädrans trött.. Stängde igår, la mej kl 23 och skulle upp kl 5. Kl halv 4 väckte Ozzy mej och ville ut och bajsa..va nu han fick för fnatt, brukar inte göra så utan brukar sova hela natten plus lite till annars...men de ville jäklas lite när jag skulle upp så tidigt kanske=)
Nu ska jag ta en kvällspromenad med Ozzy, o se till att han bajsar massor=p haha, sen ska jag trycka ner mej o soffan o små slumra lite=)

3 kommentarer:

Caroline o. Lukas sa...

Hi hi låter lite som min Lukas. Fast han ska inte ut och bajsa utan ska bara sitta vid sängkanten och bli kliad bakom örat. Sedan somnar han snällt om medan jag själv ligger klarvaken ;)

Mirre sa...

Ojdå så typiskt också, skulle han då krångla lite.

Ohh vore kul att sett kort på dig =D

Kram

Mirre sa...

Hej där, allt bra med er? kram