söndag 7 februari 2010

08.00 armarna uppåt sträck!

Gick upp i god tid idag som planerat. Ozzy fick sin frukost vid kvart i 9, nya maten. Spännande! Han åt så duktigt. Hoppas det fortsätter i samma stil! Vid 10 klädde vi på oss för en långpromenad. Gick runt Sjönvik och Siggebo. Såå härligt väder!! Strålande sol. Jag tog mina nyaste kängor, tyckte att jag mäste väl ha gått in dom vid det här laget. Såå fel jag hade, efter 1 timme i dom hade jag skavsår och gick som en kratta sista biten hem. Suck! Ska nog inte ta dom när jag ska ut på monsterpromenader innan dom är Helt ingådda!!

Väl hemkommen vart det lunch och sedan en film. The Ugly Truth med Gerard Butler. Han är nog min favorit-skådespelare. Riktigt bra! Sen så ser han ju inte så tokig ut heller=P Nu vill jag se Rocknrolla. Såklart så har vi redan hunnit returnera den från jobbet. Får fråga pappa snällt om han kan fixa den åt mej=)

Nu ska jag snart iväg och göra sista passet på macken för helgen. Sen ledig imorn! Skönt!
Kenny är på Tillberga anstalt o jobbar denna helgen. Tar bort snö från taken. Så jag ska lämna Ozzy hos svärföräldrarna när jag åker o jobbar. Snälla som ställer upp!!=)

Har sån rethosta..mest på kvällen, natten o morgon..konstigt de där. Men det betyder väl att man inte e värd o få sova=p haha...

Hej så länge!


Inga kommentarer: