måndag 8 februari 2010

Måndag

Ledig!=)

Varit ute på en promenad med Ozzy, riktigt härligt väder!! Han har blivit helt annorlunda att gå i koppel, vet inte vad som hänt. Men så har jag blivit mer konsikvent (heter de så?) Det har blivit sedan vi har gått ihop med Sofie o hennes hundar några gånger. För när det är andra med så måste man vara lite mer bestämd på Ozzy än när man går själv. Så nu efter några promenader med Sofie o hundarna så har han blivit mycket mer lyhörd på mej när vi går själva. Duktig kille!!=)
~~*~~*~~*~~*~~

Igår när jag lämnade Ozzy hos svärföräldrarna så hade hon sytt upp mina gardiner till rummet uppe. Så nu har jag hängt upp dom. Vart perfekt!!=)
Här är lite bilder. Solen låg på så jag fick dra ner persiennerna. Så ljuset gör färgerna inte riktigt rättvisa, men ungefär=)

En av garderobsdörrarna som jag målat om o satt på ett nytt handtag.

Denna bild ovanför gör färgerna mest rättvisa!


Så blev det=) Ska lägga upp lite mer bilder sen när alla garderobsdörrarna är på plats, så ser ni lite mer helhet i det hela.

~~*~~*~~*~~*~~

Nu håller jag på o fixar en ny skiva till bilen. Inte allt för ofta jag gör det. Kenny hade tröttnat rejält på min gamla skiva som säkert setat i ett halvår. Han hade tröttnat så rejält att han slängt den=P haha, så va de banne mej dags o fixa en ny. Synd för han bara att vi inte har samma musiksmak direkt. Denna skiva blir av sån musik som han inte tycker att man ens ska kalla musik! Haha, men han får ju skylla sej själv när han kastade min gamla som iaf hade kanske en låt han gillade=P hihi!!

Pappa har fixat Rocknrolla åt mej oxå. Funderar på om jag ska försöka trycka in ett besök där på mitt schema idag, e bra sugen på o se den filmen ikväll!=)

Nu väntas fiskgratäng!


Inga kommentarer: